(+40) 333 401 142CONTACTATI-NE
0item(s)

Nu ai niciun produs în coş.

Produsul a fost adaugat in cos.
15

Procedura garantii produse

RMA

Procedură RMA ONLINESHOP SRL
(Return Merchandise Authorization)

Stimaţi clienţi,
pentru a vă putea asigura servicii mai bune şi mai rapide returnarea produselor către ONLINESHOP SRL se face doar prin completarea corectă şi completă a formularului RMA, online la adresa http://rma.mo.ro .

Produsele ce pot fi returnate sunt cele cu certificat de garanţie emis de ONLINESHOP SRL (având unul din brandurile : Midland, PNI, Albrecht, Maxon, Egreat, Himedia, TTI).

Pot fi returnate:

    • - produse aflate în garanţie
    • - produse aflate în afara perioadei de garanţie (costurile expediţiei, dus-întors, sunt suportate de către client).
    • - produse nefuncţionale în primele 24 de ore de la achiziţie (DOA) (obligatoriu se atasează copie la facture către clientul final)
    • - produse livrate în mod eronat de către ONLINESHOP SRL

 

Procedura ce trebuie urmată:

Pas 1: Se completează de către client formularul online de la http://rma.mo.ro
În urma completării formularului se va primi un email automat cu numărul RMA şi o etichetă gata de printare.

Pas 2: Se pregăteşte coletul, care va conţine produsul în ambalajul original, ambalat cât mai bine, împreună cu toate accesoriile sale, la care se adaugă o copie a facturii şi Certificatul de Garanţie emis de ONLINESHOP SRL în original.
Pe exterior se adaugă eticheta primită pe email la pasul 1, sau se va trece manual numărul RMA într-un loc vizibil.
Atenţie, coletele primite fără număr RMA vor fi returnate pe cheltuiala clientului cu menţiunea “lipsă număr RMA”.

Pas 3: Un operator ONLINESHOP SRL va analiza cererea RMA şi va trimite un curier agreat pentru a ridica coletul de la adresa specificată prin completarea formularului de la pasul 1.

Pentru produsele aflate în garanţie costul transportului va fi acoperit de ONLINESHOP SRL.

Procesarea de către operatorii noştri se face astfel:

  • pentru formularele completate într-o zi lucrătoare până în ora 15:00, în aceeaşi zi
  • pentru formularele completate după ora 15:00, sau într-o zi nelucrătoare, în ziua lucrătoare imediat următoare. 

 

Atenţie! Produsele returnate trebuie ambalate corespunzător pentru a preîntâmpina deteriorarea lor în timpul transportului.